Ogłoszenie Dyrektora Szkoły
Załącznik nr 1-specyfikacja zamówienia
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku występowania powiązań
Zapytanie ofertowe – dostawa komputerów do SP 3 w Kołobrzegu
Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym.
Załącznik nr 2 -formularz ofertowy
Zapytanie ofertowe-remont pomieszczenia nr 9 w Szkole Podstawowej nr 3 w Kołobrzegu
Ogłoszenie dostawa dwóch tablic multimedialnych
Oświadczenie o braku występowania powiązań
Załącznik nr 2 – formularz ofertowy
Zapytanie ofertowe-dostawa oraz montaż dwóch tablic multimedialnych
Projekt umowy dostawa sprzętu multimedialnego
Ogłoszenie-dzierżawa sklepiku szkolnego
Ogłoszenie-dzierżawa stołówki szkolnej
Ołoszenie-dzierżawa stołówki szkolnej w SP 3 w Kołobrzegu w roku szkolnym 2021-2022
Regulamin konkursu na dzierżawę pomieszczeń kuchni w SP3 na rok szkolny 2021-2022
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Klauzula RODO
Ogłoszenie-dzierżawa sklepiku szkolnego w Szkole Podstawowej nr 3 w roku szkolnym 2021-2022
Regulamin konkursu na dzierżawę sklepiku w SP3 na rok szkolny 2021-2022
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Klauzula RODO
Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe str.1
Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe str.2
Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe str.3
Klauzula RODO-PPK
Załącznik nr 1 -formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku wystepowania powiązań
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego PPK
Ogłoszenie-świadczenie usług informatyczno serwisowych w SP 3 na rok 2021
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług informatyczno-serwisowych w SP 3 na rok 2021 str.1
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług informatyczno-serwisowych w SP 3 na rok 2021 str.2
Zapytanie ofertowe-cenowe na świadczenie usług informatyczno-serwisowych w SP 3 na rok 2021
Oświadczenie o braku występowania powiązań
Klauzula informacyjna stosowana przy zleceniach,umowach
Ogłoszenie-zakup materiałów biurowych w SP3 na rok 2021
Ogłoszenie-zakup środków czystości na rok 2021 do SP 3
Ogłoszenie-zakup tonerów i tuszy do drukarek oraz kserokopiarek dla SP 3 na rok 2021
Ogłoszenie -świadczenie usług medycyny pracy w SP 3 na rok 2021
Ogłoszenie świadczenie usług Bhp w SP 3 na rok 2021.
Ogłoszenie świadczenie usług inspoektora danych osobowych w SP 3 na rok 2021
Ogłoszenie-świadczenie usługi z zakresu konserwacji systemów CCTV w SP 3 na rok 2021
Zapytanie ofertowe-cenowe na dostawę materiałów biurowe SP 3 na rok 2021
Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu materiałów biurowych dla SP 3 w roku 2021
Oświadczenie o braku występowania powiązań
Klauzula informacyjna stosowana przy zleceniach,umowach
zał. nr 1 – ARTYKUŁY BIUROWE 2021r.
Zapytanie ofertowe-cenowe dostawa tonerów i tuszy na rok 2021.
Załącznik nr 1
Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek dla SP 3 na rok 2021.
Oświadczenie o braku występowania powiązań
Klauzula informacyjna stosowana przy zleceniach umowach
Zapytanie ofertowe-cenowe dostawa środków czystości na rok 2021
Zapytanie ofertowe na zakup środków czystości dla SP 3 na 2021 rok str.2
Zapytanie ofertowe na zakup środków czystości dla SP 3 na 2021 rok str.1
Oświadczenie o braku występowania powiązań
Klauzula informacyjna stosowana przy zleceniach,umowach
Zapytanie ofertowe-świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy w SP 3 na rok 2021
Zapytanie ofertowe-cenowe medycyna pracy 2021r.
Oświadczenie o braku występowania powiązań
Klauzula informacyjna stosowana przy zleceniach,umowach
Zapytanie ofertowe- cenowe konserwacja systemów CCTV na rok 2021 Zapytanie ofertowe – świadczenie usługi z zakresu konserwacji systemu CCTV na rok 2021
Oświadczenie o braku występowania powiązań
Klauzula informacyjna stosowana przy zleceniach, umowach
Klauzula informacyjna stosowana przy zleceniach,umowach art.13 Oświadczenie o braku występowania powiązań
Zapytanie ofertowe – cenowe -Bhp na 2021 rok
Zapytanie ofertowe dotyczące świadczenia usług Bhp w SP 3 na rok 2021 str.1
Zapytanie ofertowe dotyczące świadczenia usług Bhp w SP 3 na rok 2021 str.2
Zapytanie ofertowe
Zapytanie ofertowe- Świadczenie usługi z zakresu Inspektora ochrony danych na rok 2021
Oświadczenie o braku występowania powiązań
Klauzula informacyjna stosowana przy zleceniach,umowach art.13
Ogłoszenie -Mobilne laboratorium cyfrowe
Klauzula informacyjna stosowana przy zleceniach
Załącznik nr 2 – Zapytanie ofertowe Zakup mobilnego laboratorium cyfrowego z geografii i chemii Załącznik_nr_1 Mobilne laboratorium cyfrowe
Zapytanie ofertowe – Zakup mobilnego laboratorium cyfrowego z geografii i chemii str. 1
Zapytanie ofertowe – Zakup mobilnego laboratorium cyfrowego z geografii i chemii str. 2
Zapytanie ofertowe – Zakup mobilnego laboratorium cyfrowego z geografii i chemii str. 3
Dzierżawa sklepiku rozstrzygnięcie
Dzierżawa stołówki rozstrzygnięcie
Dzierżawa sklepik szkolny
Ogłoszenie dot. dzierżawy sklepiku
Dzierżawa stołówka szkolna
Ogłoszenie dot. dzierżawy stołówki w szkole
Korekta – Załącznik nr 1 – Zapytanie ofertowe rozbiórka nawierzchni z masy asfaltowej wraz z utylizacją Załącznik nr 1 – Zapytanie ofertowe rozbiórka nawierzchni z masy asfaltowej wraz z utylizacją
ZAPYTANIE OFERTOWE – DOWÓZ UCZNIÓW NA BASEN 2020r. Załącznik nr 1 – Zapytanie ofertowe wymiana paneli oraz drzwi
Załącznik_nr_1 Zapytanie_ofertowe dostawa i montaz sprzętu multimedialnego
zaproszenie – tonery i tusze Zapytanie ofertowe świadczenie uslug medycznych uszczegolowienie_oferty_-_zapytanie_ofertowe_-_swiadczenie_uslug_informatycznych Zapytanie ofertowe – konserwacja systemu CCTV ZAPYTANIE OFERTOWE – ŚWIADCZENIE USLUG BHP zapytanie ofertowe – insektor ochrony danych
OŚWIADCZENIE – DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO Zakup sprzętu sportowego – sala gimnastyczna
ZAPYTANIE OFEROWE – WYKONANIE 50- CIU REGAŁÓW SZATNIOWYCH W SP-3 W KOŁOBRZEGU – SALA GIMNASTYCZNA
OŚWIADCZENIE – WENTYLACJA MECHANICZNA I GRAWITACYJNA (1)
Zaproszenie do złożenia oferty – Wentylacja grawitacyjna
Szkoła Podstawowa nr 3 – wentylacja – przedmar .rds (1)0. Perter Model (1)
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – WENTYLACJA
opis sanitarne – instalacje wewnętrzne (1)
OŚWIADCZENIE – WENTYLACJA MECHANICZNA I GRAWITACYJNA
Załącznik_nr_1 – specyfikacja przedmiiotu zamówienia sprzet komputerowy
Oświadczenie o braku wystepowania powiązań
Zapytanie_ofertowe – sprzęt komputerowy i multimedialny
Oświadczenie o braku wystepowania powiązań
Zapytanie_ofertowe – sprzęt komputerowy i multimedialny
Załącznik nr 1 opis techniczny sprzęt komputerowy (1)
.
.
Materiały biurowe
Oświadczenie o braku wystepowania powiązań
Kopia zał. nr 1 – ARTYKUŁY BIUROWE
Środki czystości
Tonery i tusze
Kopia zał. nr 1 – TONERY I TUSZE
Basen
Oświadczenie o braku wystepowania powiązań
Inspektor danych osobowych
zapytanie ofertowe – insektor ochrony danych Oświadczenie o braku wystepowania powiązań
Usługi BHP
ZAPYTANIE OFERTOWE – ŚWIADCZENIE USLUG BHP
Usługi informatyczne
uszczegółowienie oferty – zapytanie ofertowe – świadczenie uslug informatycznych
Oświadczenie o braku wystepowania powiązań-1 zapytanie ofertowe – świadczenie uslug informatycznych
Sprzęt komputerowy
Klauzula -dostawa sprzętu komputerowego
Zapytanie_ofertowe dostawa sprzętu komputerowego
Zapytanie_ofertowe dostawa i montaz sprzętu komputerowego
Załącznik nr 1 opis techniczny sprzęt komputerowy
Załącznik nr 3 oświadczenie o braku wystepowania powiązań
Remont sali 110,208,209 wg zakresu robót zawartego w przedmiarze robót
Przedmiar robót w sal lekcyjnej nr 209 (1)
Przedmiar robót w sal lekcyjnej nr 208
Przedmiar robót w sal lekcyjnej nr 110.
.
- DOWÓZ UCZNIÓW NA BASEN
ZAPYTANIE OFERTOWE – DOWÓZ UCZNIÓW NA BASEN
- USŁUGI INFORMATYCZNE
zapytanie ofertowe – świadczenie usług informatycznych
- USŁUGI BHP
ZAPYTANIE OFERTOWE – ŚWIADCZENIE USLUG BHP
- USŁUGI MEDYCZNE
Zapytanie ofertowe świadczenie uslug medycznych (1)
Załącznik nr 1- oświadczenie (2)
- ZAKUP TONERÓW I TUSZY
Załącznik nr 1- oświadczenie TONERY I TUSZE
- ARTYKUŁY BIUROWE
Załącznik nr 1- oświadczenie ARTYKUŁY BIUROWE
- ŚRODKI CZYSTOŚCI
Załącznik nr 1- oświadczenie ZAPYTANIE – środki czystości
prace naprawcze pomieszczeń kuchni – zapytanie ofertowe
Opis robót – prace naprawcze kuchnia i stołówka
Załącznik nr 1- prace naprawcze pomieszczeń kuchni
.
Załącznik nr 1- gabinet profilaktyki
Zapytanie_ofertowe – sprzęt komputerowy
Załącznik nr 1 -sprzęt komputerowy
Pomoce dydaktyczne – zapytanie ofertowe
Załącznik – Oświadczenie o braku występowania powiązań
Załącznik nr 1 – pomoce dydaktyczne
Zapytanie ofertowe – pomoce dydaktyczne
Załącznik nr 1 – sprzęt multimedialny – opis techniczny
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
Ogłoszenie – pomoc ofiarom przestępstw – link
JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ POKRZYWDZONĄ
PRZESTĘPSTWEM – PAMIĘTAJ!
MOŻESZ OTRZYMAĆ BEZPŁATNĄ POMOC
Może to być przede wszystkim informacja prawna, pomoc psychologiczna, pokrywanie kosztów rehabilitacji, pomoc finansowa i materialna. W całej Polsce działają podmioty – przede wszystkim organizacje pozarządowe, które uzyskały dotacje
z Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej na udzielanie bezpłatnej pomocy osobom pokrzywdzonym przestępstwem.
Pamiętaj! Jeżeli jesteś osobą pokrzywdzoną przestępstwem
i potrzebujesz pomocy, zwróć się do takiego podmiotu.
Lista adresów wraz z danymi kontaktowymi oraz wykazami dyżurów specjalistów, dostępna jest na stronach Ministerstwa Sprawiedliwości www.ms.gov.pl w zakładce: Działalność/Pokrzywdzeni przestępstwem oraz na stronie internetowej dla osób pokrzywdzonych www.pokrzywdzeni.gov.pl