Główna » Innowacje

Innowacje

Rok szkolny 2021/2022

Innowacje:

  1. „Nasze przygody z książką”  – p. M.Jakubowska,
  2. „Mali odkrywcy” – p. I.Maciejczyk,
  3. „Lapbookowa nauka – Cztery pory roku znamy” – p. I. Pawłowska,
  4. „Ekomatematyka” – zadania matematyczne z elementami ekologii” p. M.Loster,
  5. „Z kamerą wśród lektur szkolnych” – p. J.Szydłowska,
  6. „Sketchnoting – myślenie wizualne  na lekcjach przyrody i biologii” – p. K.Stańczyk,
  7. „Odżywianie, ruch, regeneracja to moje ABC zdrowego stylu życia” p. B.Czernous,
  8. „Teatr i film – moda na kulturę” p. B.Kalota,
  9. Gry i zabawy edukacyjne sposobem na rozwijanie funkcji poznawczo-motorycznych u ucznia z zespołem Aspegera”- p.P.Rogoża,
  10. „Wspomaganie rozwoju motoryki małej i dużej u ucznia z zespołem Aspergera” – p. A.Nikel

Programy autorskie:

1.„Kultura i szacunek tworzą Twój dobry wizerunek” – p.K.Stańczyk

Rok szkolny 2020/2021

Program autorski:
      1. „Elementy metody Weroniki Sherborne i Paula Dennisona
             w terapii logopedycznej”- p. O.Boroń

Innowacje pedagogiczne: 

  1. Wspomaganie rozwoju motoryki małej i dużej u ucznia z zespołem Aspergera” – p. A.Nikel
  2. „Magia słów- wykorzystanie bajek terapeutycznych. Gimnastyka narządów mowy” – p.O.Boroń
  3. „W ogrodzie sztuki, czyli małe i duże podróże” – p. B.Kalota
  4. „W krainie Tali i Melpomeny” – p. B.Kalota
  5. „Z kamerą wśród lektur szkolnych” – p. J.Szydłowska

Rok szkolny 2019/2020

Program autorski:
       1. „Czytanki matematyczne” – p. A. Gasińska

Innowacje pedagogiczne: 

  1. „Zdrowa  żywność to podstawa, więcej ruchu ważna sprawa ”  – p. A. Gasińska
  2. „Mój zaczytany świat” – p. B. Czernous
  3. „W ogrodzie sztuki, czyli małe i duże podróże” – p. B.Kalota
  4. „W krainie Tali i Melpomeny” – p. B.Kalota
  5. „Z kamerą wśród lektur szkolnych” – p. J.Szydłowska
  6. „Magia słów- wykorzystanie bajek terapeutycznych. Gimnastyka narządów mowy” – p.O.Boroń.

Rok szkolny 2018/2019

Program autorski: 
     1. „Czytanki matematyczne” – p. A. Gasińska

Innowacje pedagogiczne: 

  1. „Zdrowa  żywność to podstawa, więcej ruchu ważna sprawa ”  – p. A. Gasińska
  2. „Ortografia wcale nie jest taka trudna” – p. M. Loster
  3. „Mój zaczytany świat” – p. B. Czernous
  4. „Akademia kulinarna” – p. K. Stańczyk
  5. „W świecie baśni braci Grimm” – p. D. Maciejewska
  6. „English and American popculture”- „Kultura popularna Wielkiej Brytanii i Ameryki” – p. E. Malepszak

Rok szkolny 2017/2018

  1. Kołobrzeg i okolice – edukacja regionalna – p. M. Jakubowska (kontynuacja)
  2. Młodzi programiści – wdrożenie do programu nauczania elementów programowania – S. Konopacka (kontynuacja)
  3. Zdrowa żywność to podstawa, więcej ruchu ważna sprawa – p. A.Gasińska
  4. Mój zaczytany świat – p. B. Czernous
  5. Ortografia wcale nie jest taka trudna – p. M. Loster
  6. Oczyma wyobraźni – p. E. Badaczewska
  7. Matematyczni  giganci – p. S. Konopacka
  8. Dbam o zdrowie – p. A. Wierzbińska
  9. Sportlich i gesund –  sportowo i zdrowo – p. D. Maciejewska
  10. Czytanki matematyczne – program autorski – p. A. Gasińska

Rok szkolny 2016/2017

  1. Z niemieckim za pan brat – p. D. Maciejewska (kontynuacja)
  2. Eksperymentuję – odkrywam świat – p. K. Stańczyk (kontynuacja)
  3. Z ortografią za pan brat – p. A. Gasińska (kontynuacja)
  4. Kołobrzeg i okolice – edukacja regionalna – p. M. Jakubowska (kontynuacja)
  5. Książka i ja – p. M. Kacprzak
  6. W kręgu książki – p. B. Czernous
  7. Zielona matematyka – zadania matematyczne o treści ekologicznej – p. M. Loster
  8. Młodzi programiści – wdrożenie do programu nauczania elementów programowania – S. Konopacka

Rok szkolny 2015/2016

  1. Promowanie zdrowego stylu życia podczas nauki języka angielskiego – M. Sylwesiuk (kontynuacja)
  2. Z niemieckim za pan brat – p. D. Maciejewska
  3. Z ortografią za pan brat – p. A. Gasińska
  4. Kołobrzeg i okolice – edukacja regionalna – p. M. Jakubowska
  5. Eksperymentuję – odkrywam świat” – p. K. Stańczyk

Rok szkolny 2014/2015

  1. Wykorzystanie dramy w procesie kształtowania umiejętności językowych. Nauczanie języka angielskiego na pierwszym etapie edukacyjnym klasy II-III – p. A. Wojciechowska (kontynuacja)
  2. Plastyczny angielski – wykorzystanie zajęć plastycznych w procesie kształtowania umiejętności językowych w klasach I-III – p. A. Wojciechowska
  3. Promowanie zdrowego stylu życia podczas nauki języka angielskiego – p. M. Sylwesiuk
  4. Lubię matematykę! – p. M. Jakubowska

Rok szkolny 2013/2014

  1. Wykorzystanie dramy w procesie kształtowania umiejętności językowych. Nauczanie języka angielskiego na pierwszym etapie edukacyjnym klasy II-III – p. A. Wojciechowska
  2. Gry i zabawy dydaktyczne na lekcjach matematyki – p. M. Loster
  3. Aktywizacja uczniów na lekcjach wychowania fizycznego poprzez nowoczesną formę ruchu Nordic Walking – p. A. Wierzbińska
  4. Wykorzystanie różnorodnych technik plastycznych w procesie rozwijania swobodnej ekspresji plastycznej uczniów w młodszym wieku szkolnym ,,JA W ŚWIECIE SZTUKI” – p. E. Badaczewska
  Copyright ©2021 Szkoła Podstawowa nr 3, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress