Od 8 listopada, symbolicznego wbicia łopaty, rozpoczęła się budowa sali gimnastycznej przy naszej szkole. Oto jej wizualizacja:
czerwiec 2018
„Nie pal przy mnie, proszę” i „Znajdź właściwe rozwiązanie” to programy antytytoniowej edukacji zdrowotnej skierowane do uczniów klas I-III oraz klas IV-VII. W „Trójce” przeprowadzono szereg działań mających poszerzyć wiedzę na temat szkodliwości palenia tytoniu oraz skutków zdrowotnych wynikających z tego nałogu. Nadrzędnym celem kampanii było także uwrażliwianie dzieci na szkodliwe oddziaływanie dymu papierosowego związanego […]
Po kilkumiesięcznej pracy w programie Szkoła z klasą 2.0 przyszedł czas na podsumowanie. W obrębie obszaru: Pasja do nauki wprowadzaliśmy zmiany w przestrzeni fizyczno- architektonicznej, wirtualno- technologicznej oraz społeczno- kulturowej. Do naszych zadań należało: – wykorzystywanie nowych metod nauczania i podejmowanie działań, które pokazywały, dlaczego warto się uczyć; – dbanie o to, aby nowe technologie […]
DNIA 22.06.2018r. ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2017/2018, KLASY I-II GODZ. 8.30 AULA (zbiórka uczniów w przydzielonych klasach godz. 8.15), KLASY III GODZ. 8.00 AULA (zbiórka uczniów w przydzielonych klasach godz. 7.45), KLASY IV GODZ. 10.00 BOISKO (zbiórka uczniów w przydzielonych klasach godz. 9.45), KLASY V–VII GODZ. 11.00 AULA (zbiórka uczniów w przydzielonych klasach godz. 10.45).
W latach 2015-2018 uczniowie obecnej III c brali udział w innowacji pedagogicznej „Kołobrzeg i okolice- edukacja regionalna”, którą opracowała p. Magdalena Jakubowska. Głównymi celami innowacji były: Wyposażenie ucznia w podstawowy zasób wiedzy o własnej miejscowości i regionie. Rozwój osobowości ucznia wrażliwego na otaczającą go rzeczywistość kulturową i przyrodniczą. Rozwijanie poczucia odpowiedzialności, poszanowania dla dziedzictwa kulturowego […]
W klasie III e od pewnego czasu stoi słoik do którego można wrzucać karteczki z tytułami i autorami przeczytanych książek. Takie przedsięwzięcie ma na celu m.in. popularyzowanie czytelnictwa i motywowanie uczniów do czytania, rozbudzanie zainteresowań książką oraz wyrabianie nawyków pożytecznego spędzania wolnego czasu. Po podsumowaniu ilości kartek uczniowie jednogłośnie wybrali Oliwię Palichleb jako Eksperta od […]
Technologie informacyjno – komunikacyjne (TIK) kojarzą się zwykle z rozrywką i portalami społecznościowymi. Uczniowie klasy VI c i III b mieli okazję się przekonać, że można je wykorzystać w ciekawy sposób również podczas nauki. Podczas lekcji języka angielskiego uczniowie klasy VI c mieli okazję do rozwiązania zadań opracowanych przez nauczyciela z wykorzystaniem aplikacji na portalu […]
Uczniowie klasy I A i I B biorą udział w międzynarodowym projekcie edukacyjnym Flat Stanley, który realizowany jest na lekcjach języka angielskiego. Przypomnijmy, że pomysł projektu oparty jest na książce, której główny bohater był zwyczajnym chłopcem aż do chwili, gdy tablica ogłoszeń rozpłaszczyła go jak naleśnik. Stanley zauważył, że są z tego pewne korzyści, na […]
Pływanie pełni rolę profilaktyczną i rehabilitacyjną dzięki temu, że podczas ruchu w wodzie angażujemy praktycznie wszystkie mięśnie. Ćwiczenia w wodzie nie obciążają kręgosłupa ani stawów, wzmacniają natomiast mięśnie, zwłaszcza grzbietu, które mają nam podtrzymywać kręgosłup. Są znakomitym sposobem na korekcję wad postawy. Pływanie ma korzystny wpływ na układ oddechowy, bo zwiększa się pojemność płuc. Zajęcia z pływania są […]
Piramida żywienia to graficzne przedstawienie zasad zdrowego odżywiania – ogólnej idei, jak komponować swój jadłospis, aby postępować z korzyścią dla zdrowia. Prawidłowe żywienie jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na rozwój człowieka i utrzymanie przez niego dobrego stanu zdrowia. Ma ono ogromne znaczenie zwłaszcza w przypadku dzieci i młodzieży. W okresie wzrostu i rozwoju organizmu wpływa nie tylko na samopoczucie, stan zdrowia, […]