Główna » Bez kategorii

Wycieczka do Szczecina

Autor: administrator dnia 27 lutego 2015 Brak komentarzy

Poniżej przedstawiamy wybrane cztery relacje z wycieczki do Szczecina, napisane przez uczniów klasy VI c i klasy IV d. Miłego czytania!!!

Sprawozdania z wycieczki do Szczecina

Dnia 23.02.2015 r., razem z uczniami klasy IV d i V b oraz naszymi opiekunami: p. Anną Wierzbińską, p. Beatą Kalotą oraz p. Markiem Rutowiczem, udaliśmy się na wycieczkę do Szczecina.

O godz. 6.00 rano zebraliśmy się pod naszą szkołą i stamtąd wybraliśmy się na stację kolejową. Z Kołobrzegu wyjechaliśmy pociągiem o godz. 6.26, podróż trwała około 2 godzin.

Po przyjeździe do Szczecina najpierw zwiedziliśmy Wały Chrobrego. Po drodze p. A. Wierzbińska opowiadała nam ciekawie o mijanych zabytkach.

Następnie poszliśmy do Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie na koncert pt. „ Czas na muzykę! Ile matematyki w muzyce?”. Dowiedzieliśmy się, czym jest temat muzyczny, poznaliśmy dźwięk A i jego powiązania z matematyką. Orkiestra pod batutą p. Patrycji Pieczary zagrała m. in. utwory Witolda Lutosławskiego i Antonína Dvořàka.

Po koncercie nasi opiekunowie uznali, że mamy dużo czasu do realizacji następnego punktu programu, więc pozwolono nam pobawić się na placu zabaw.

Następnie odwiedziliśmy wystawę interaktywną „Eureka”, znajdującą się Domu Marynarza przy ulicy Malczewskiego 10 w Szczecinie. Zobaczyliśmy tam mnóstwo interesujących i prostych eksperymentów. Mogliśmy wszystkiego dotknąć i robić różne doświadczenia. Przy eksponatach znajdowały się opisy, wyjaśniające, co należy zrobić, żeby wywołać określone zjawiska.

Pod koniec wycieczki zgłodnieliśmy, więc poszliśmy na obiad. Po zjedzeniu pizzy, pojechaliśmy tramwajem na dworzec PKP i o godz. 17.20 wyruszyliśmy w drogę powrotną do Kołobrzegu.

Anna Marzec, kl. VI c

🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

W poniedziałek, tj. 23 lutego 2015 roku, nasza wychowawczyni zorganizowała wycieczkę edukacyjną do Szczecina.

Podróż rozpoczęła się zbiórką o godzinie 6.00 pod Szkołą Podstawową nr 3 w Kołobrzegu. Po kilku godzinach jazy pociągiem dotarliśmy na miejsce.

Zwiedzanie zaczęliśmy od obejrzenia Wałów Chrobrego. Następnie udaliśmy się do nowo wybudowanej Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie. Tam wysłuchaliśmy koncertu szkolnego pt. „Czas na muzykę! Ile matematyki w muzyce?”, wykonanego przez Orkiestrę Filharmonii w Szczecinie oraz poznaliśmy nieznanych nam dotychczas kompozytorów i ich wspaniałe dzieła.

Po zakończonym koncercie wybraliśmy się na wystawę interaktywnych doświadczeń „Eureka”. Badaliśmy tam m.in. wykorzystanie energii i prądu oraz prawo grawitacji.

Później wyruszyliśmy do galerii handlowej „Galaxy” na obiad.

Po zjedzeniu posiłku nadszedł czas powrotu na stację kolejową, gdzie wsiedliśmy do pociągu relacji Szczecin – Kołobrzeg. Podróż powrotna nie trwała długo.

Gdy wróciliśmy do Kołobrzegu, udaliśmy się pod budynek naszej szkoły, skąd odebrali nas rodzice.

Katarzyna Gallon, kl. VI c

🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Dnia 23.02.2015 roku wyjechałam z moją klasą na wycieczkę do Szczecina.

Podróż odbyła się pociągiem, którym uwielbiam podróżować.

Kiedy byliśmy już na miejscu, zobaczyłam bardzo duże miasto. W programie wycieczki było wiele atrakcji do zwiedzania.

Pierwszą z nich była Filharmonia im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie. Jest to wielki budynek, liczący wiele sal. W jednej z nich odbył się cudowny koncert, który zostanie w mojej pamięci ze względu na moje ulubione instrumenty, jakimi są skrzypce.

Następną atrakcją była wystawa eksponatów „Eureka”. To była bardzo ciekawa ekspozycja, ucząca praw fizyki.

Spacerowaliśmy ulicami miasta, poznając jego zbytki, między innymi Wały Chrobrego.

Po zwiedzaniu, byliśmy już głodni, więc poszliśmy do centrum handlowego. Tam zjedliśmy pyszną pizzę.

Wycieczkę do Szczecina oceniam bardzo pozytywnie. Przyjemnie spędziliśmy czas razem z uczniami klasy IV d i V b oraz z nauczycielami. Chciałabym ponownie przeżyć podobną przygodę, która nie tylko służyła rozrywce, ale była wielce pouczająca.

Natalia Rutkowska, kl. VI c

🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Dnia 23 lutego br. odbyła się wycieczka do Szczecina.

Z Kołobrzegu wyjechaliśmy po godzinie szóstej rano, a na miejscu byliśmy około godziny dziewiątej.

Pierwszym miejscem, jakie zwiedziliśmy był dziedziniec Zamku Książąt Pomorskich, a następnie udaliśmy się na Wały Chrobrego nad Odrą.

Po tym spacerze byliśmy w filharmonii na koncercie z cyklu „Liczę na muzykę!”. Dzięki temu poznaliśmy zależności między matematyką a muzyką.

Kolejnym punktem wycieczki była wystawa interaktywna „Eureka”. Mogliśmy zobaczyć tam doświadczenia i zjawiska z fizyki, poznać prawa matematyczne i odkryć ciekawostki techniczne.

Muszę przyznać, że ta część wycieczki zrobiła na mnie największe wrażenie i podobała mi się najbardziej.

Następnie poszliśmy do galerii, gdzie wspólnie zjedliśmy posiłek.

Wszyscy zmęczeni, ale zadowoleni, szczęśliwie wróciliśmy do domu.

Oskar Carewicz, kl. IV d

134567782

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!

Komentowanie wyłączone.

Copyright ©2021 Szkoła Podstawowa nr 3, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress