Główna » Bez kategorii

Sposób na lekturę – makiety i gry planszowe, czyli realizacja projektów edukacyjnych na lekcjach języka polskiego – SP3

Autor: administrator1 dnia 24 czerwca 2021 Brak komentarzy

Uczniowie klas VI b i VI c przekonali się, że praca z lekturą szkolną na lekcjach języka polskiego nie musi być monotonna i żmudna. Podczas pracy z utworem ,,Chłopcy z Placu Broni” Ferenca Molnara szóstoklasiści otrzymali kilka zadań projektowych, spośród których mieli wybrać jedno – odpowiadające ich zainteresowaniom.

Szczególnym powodzeniem wśród uczniów cieszyły się projekty makiet Placu Broni i gry planszowe, które wykonali samodzielnie, analizując przy tym szczegółowo tekst lektury.

W ciągu dwóch tygodni uczniowie zaprojektowali i przygotowali wspaniałe prace. Makiety zachwycają niezwykłą precyzją wykonania i dbałością o każdy szczegół opisany w książce. Uczniowie również przyznali, że gry planszowe, jako urozmaicenie pracy z tekstem, są niekwestionowanym narzędziem dydaktycznym, który pomoże powtórzyć wiedzę na temat znajomości treści utworu oraz stanowią rewelacyjną rozrywkę nie tylko dla uczniów, ale też całej rodziny. W szkole odbyła się wystawa prac, które były podziwiane przez całą społeczność szkolną.

 Opracowanie: Beata Kalota

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!

Komentowanie wyłączone.

  Copyright ©2021 Szkoła Podstawowa nr 3, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress