Regulamin konkursu na najciekawszą prezentację multimedialną na temat szkodliwości palenia – SP3
Autor: administrator dnia 19 maja 2018
Brak komentarzy
Cele konkursu:
– poszerzenie wiedzy na temat szkodliwości palenia tytoniu, skutków zdrowotnych wynikających z tego nałogu,
– propagowanie wśród dzieci i dorosłych zdrowego stylu życia i „mody na niepalenie”,
– propagowanie działań profilaktycznych,
– inicjowanie i realizowanie przez młodzież działań promujących zdrowie we własnym
środowisku szkolnym i domowym,
– promowanie zdrowego stylu życia,
– rozwijanie umiejętności korzystania z nowoczesnych technologii.
Metody pracy:
– projekt z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń technologii informatycznej.
Regulamin:
- Konkurs jest skierowany do uczniów klas IV-VII Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marynarzy Polskich w Kołobrzegu.
- Tematyka prezentacji multimedialnych powinna dotyczyć szkodliwości palenia papierosów.
- Forma prac konkursowych: prezentacja multimedialna (np. PowerPoint, Sway, Prezi itp.).
- Prace (prezentacja zawierająca od 5 do 10 slajdów) należy przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: kalota@sp3kg.p
- Prace, wykonane indywidualnie i samodzielnie, powinny posiadać metryczkę zawierającą imię i nazwisko ucznia, oznaczenie klasy (oddziału), do której uczęszcza.
- Najciekawsze prace zostaną nagrodzone i opublikowane na stronie szkoły.
- Termin oddawania prac: do 28 maja 2018 roku.
- Lista laureatów zostanie zamieszczona na stronie internetowej SP3.
- Konkurs jest organizowany w ramach programu profilaktyki palenia tytoniu „Znajdź właściwe rozwiązanie”.
Opracowanie: p. Beata Kalota