Dnia 11 marca 2015 r.odbędą się spotkania indywidualne i zebrania z rodzicami. SPOTKANIA INDYWIDUALNE – klasy I-III, IV-V. Informacja o ocenach cząstkowych, postępach i sukcesach uczniów, trudnościach w nauce i zachowaniu. ZEBRANIA – klasy VI. Informacja o ocenach cząstkowych, postępach ucznia, trudnościach w nauce i zachowaniu. Analiza postępów uczniów. Przypomnienie rodzicom uczniów klas VI procedur […]
9 marca 2015
Z okazji Dnia Kobiet (8 marca) Samorząd Uczniowski zorganizował konkurs pt. ”Dziewczyna na medal!”. Uczniowie każdej klasy mieli za zadanie wytypować jedną najbardziej pomocną, życzliwą, dobrą i przyjacielską dziewczynkę z klasy. W konkursie wzięło udział większość klas. Oto wyniki klasowych głosowań: Ia – Halaszka Hałask Ib – Martyna Naporowska Ic – Nikola Andczak Id – Jagoda […]
Dzięki staraniom uczniów, nauczycieli i rodziców, nasza szkoła otrzymała certyfikat AKTYWNA SZKOŁA – AKTYWNY UCZEŃ. Ogólnopolski konkurs trwał od 08.09.2014r. do 15.01 2015r. Celem konkursu było spopularyzowanie wśród uczniów podstawowych zasad zdrowego stylu życia. W tym czasie wykonywaliśmy zadania przewidziane regulaminem konkursu. Przeprowadzone zostały: 1. debaty „Zdrowie na talerzu w zgodzie z piramidą zdrowia”, 2. […]
5.03.2015r., klasa Ia uczestniczyła w lekcji muzealnej pt: „Kołobrzeg i święto 18 marca”. Uczniowie mieli okazję obejrzeć film, który przedstawiał rekonstrukcję walk o Kołobrzeg. Podziwiali makiety i fotografie ważnych miejsc w Kołobrzegu, o które toczyły się walki. Najbardziej zadowoleni byli wtedy kiedy, mogli usiąść w prawdziwych wojskowych pojazdach. Dzięki panu Piotrowi Leszmannowi, każda lekcja, nawet […]
Uczniowie klasy Ia uczestniczyli w lekcji czytelniczej prowadzonej przez p. Małgorzatę Wojtaluk pracownika Miejskiej Biblioteki Publicznej oddziału dziecięcego. Pani Małgosia zabrała pierwszaków w zaczarowany świat baśni i opowiedziała baśń „O rybaku i złotej rybce” oraz zaproponowała wykonanie kart pracy. Opracowanie: p. B. Czernous
Uczniowie klasy I B reprezentujący koło MALI EKOLODZY podjęli się realizacji projektu „Hodowla roślin”. Założyli klasową hodowlę hiacynta. Opiekują się swoimi posadzonymi kwiatami i je obserwują. Zamieszczają notatki w dzienniczku hodowli. Poznają warunki niezbędne do wzrostu rośliny. Jednocześnie poszukują odpowiedzi na różne pytania, np. „Dlaczego kwiaty pachną?”. Życzymy im owocnych poszukiwań na to i inne […]